Palveluehdot

PALVELUEHDOT YRITYSASIAKKAILLE

 

Nämä palveluehdot ovat Hablandon seuraaville palveluille: Kotisivut, Verkkokauppa sekä Ylläpito + Hosting (”Palvelu”).

1. Palvelun sisältö

Asiakkaan tilaamat palvelut määritellään tilauksen jälkeen tilausvahvistuksessa/sopimuksessa.

Pakettivaihtoehdot:

Kotisivut S

  • Suunnittelu ja rakentaminen
  • 1-2 sivua
  • Sisällöntuotanto yrityksen tietojen ja kuvien pohjalta
  • WordPress-alusta
  • Responsiivinen sivusto
  • Hakukoneystävällinen toteutus
  • Kuvagalleria
  • GDPR
  • Tietosuojaseloste
  • Reaaliaikainen kävijäseuranta
  • XML-sivukartta
  • Hallinnan perusohjeistus
  • Sisältää lisenssimaksut

Kotisivut M

  • Suunnittelu ja rakentaminen
  • 3-4 sivua
  • Sisällöntuotanto yrityksen tietojen ja kuvien pohjalta
  • WordPress-alusta
  • Responsiivinen sivusto
  • Hakukoneystävällinen toteutus
  • 2 kuvagalleriaa
  • GDPR
  • Tietosuojaseloste
  • Yhteydenottolomake
  • Reaaliaikainen kävijäseuranta
  • XML-sivukartta
  • Hallinnan käyttökoulutus, 1 h
  • Sisältää lisenssimaksut

Kotisivut L

  • Suunnittelu ja rakentaminen
  • 3-4 sivua
  • Sisällöntuotanto yrityksen tietojen ja kuvien pohjalta
  • WordPress-alusta
  • Responsiivinen sivusto
  • Hakukoneystävällinen toteutus
  • 2 kuvagalleriaa
  • GDPR
  • Tietosuojaseloste
  • Yhteydenottolomake
  • Reaaliaikainen kävijäseuranta
  • XML-sivukartta
  • Hallinnan käyttökoulutus, 1 h
  • Sisältää lisenssimaksut

Verkkokauppa M

  • Suunnittelu ja rakentaminen
  • WooCommerce- ja WordPress-asennukset
  • Lisäämme maks. 30 tuotetta yrittäjän tietojen ja kuvien pohjalta
  • Tuotevariaatiot: koot ja värit
  • Alennukset ja kupongit
  • Maksu- ja toimitusehdot
  • Yhteydenottolomake
  • Tietosuojaseloste
  • GDPR
  • Kuljetusasetusten konfigurointi
  • Maksujärjestelmien konfigurointi
  • Veroasetukset
  • Sähköpostien konfigurointi
  • Responsiivinen sivusto
  • Hakukoneystävällinen toteutus
  • Reaaliaikainen kävijäseuranta
  • XML-sivukartta
  • Hallinnan käyttökoulutus, 1,5 h
  • Sisältää lisenssimaksut

Verkkokauppa L

  • Suunnittelu ja rakentaminen
  • WooCommerce- ja WordPress-asennukset
  • Lisäämme maks. 80 tuotetta yrittäjän tietojen ja kuvien pohjalta
  • Tuotevariaatiot: koot, värit, pituudet, mittatilaukset
  • Alennukset ja kupongit
  • Tuote-, kategoria- ja määräalennukset
  • Maksu- ja toimitusehdot
  • Yhteydenottolomake
  • Haluttaessa
  • Haluttaessa chatbot
  • Tietosuojaseloste
  • GDPR
  • Kuljetusasetusten konfigurointi
  • Maksujärjestelmien konfigurointi
  • Veroasetukset
  • Sähköpostien konfigurointi
  • Responsiivinen sivusto
  • Hakukoneystävällinen toteutus
  • Hylätty ostoskori -tiedot
  • Haluttaessa kirjautuminen (tukku)kauppaan
  • Reaaliaikainen kävijäseuranta
  • XML-sivukartta
  • Hallinnan käyttökoulutus, 2 h
  • Sisältää lisenssimaksut

Ylläpito + Hosting: Kotisivut S

  • Tekninen ylläpito ja hosting
  • 1 sähköposti-laatikko
  • Webmail
  • WordPress-päivitykset
  • Sovellus-päivitykset
  • Tietoturva- päivitykset
  • HTTPS/SSL-salaus
  • GDPR
  • Päivittäiset varmuuskopiot
  • Suomalainen pilvipalvelin
  • 12 kk sopimus

Ylläpito + Hosting: Kotisivut M tai L

  • Tekninen ylläpito ja hosting
  • 1 sähköpostilaatikko
  • Webmail
  • WordPress-päivitykset
  • Sovellus-päivitykset
  • Tietoturva- päivitykset
  • HTTPS/SSL-salaus
  • GDPR
  • Päivittäiset varmuuskopiot
  • Suomalainen pilvipalvelin
  • 12 kk sopimus

Ylläpito + Hosting: Verkkokauppa M tai L

  • Tekninen ylläpito ja hosting
  • 1 sähköposti-laatikko
  • Webmail
  • WordPress-päivitykset
  • Sovellus-päivitykset
  • Tietoturva- päivitykset
  • HTTPS/SSL-salaus
  • GDPR
  • Päivittäiset varmuuskopiot
  • Pilvipalvelin suomalaisessa konesalissa
  • 12 kk sopimus

Ylläpito + Hosting: Verkkokauppa M tai L + Kotisivut S tai M

  • Tekninen ylläpito ja hosting
  • 1 sähköpostilaatikko
  • Webmail
  • WordPress-päivitykset
  • Sovellus-päivitykset
  • Tietoturva- päivitykset
  • HTTPS/SSL-salaus
  • GDPR
  • Päivittäiset varmuuskopiot
  • Pilvipalvelin suomalaisessa konesalissa
  • 12 kk sopimus

Yhteistyö: Verkkokauppa M tai L + Kotisivut S tai M + Ylläpito + Hosting

  • Suunnittelu ja rakentaminen
  • WooCommerce- ja WordPress-asennukset
  • Lisäämme maks. 80 tuotetta yrittäjän tietojen ja kuvien pohjalta
  • Tuotevariaatiot: koot, värit, pituudet, mittatilaukset
  • Alennukset ja kupongit
  • Tuote-, kategoria- ja määräalennukset
  • Maksu- ja toimitusehdot
  • Yhteydenottolomake
  • Haluttaessa chatbot
  • Tietosuojaseloste
  • GDPR
  • Kuljetusasetusten konfigurointi
  • Maksujärjestelmien konfigurointi
  • Veroasetukset
  • Sähköpostien konfigurointi
  • Responsiivinen sivusto
  • Hakukoneystävällinen toteutus
  • Hylätty ostoskori -tiedot
  • Haluttaessa kirjautuminen (tukku)kauppaan
  • Haluttaessa mukaan kotisivut, 1-4 sivua
  • Reaaliaikainen kävijäseuranta
  • XML-sivukartta
  • Hallinnan käyttökoulutus, 2 h
  • Edellyttää ylläpidon ja hostingin, 24 kk sopimus
  • Lisenssimaksut 200-300 €
  • Myyntikomissio 5 %

Yhteistyössä toteutettu kauppa ei ole siirrettävissä  kolmannelle osapuolelle.

Asiakkaalla on erikseen sovittaessa mahdollisuus laajentaa valmiita paketteja erikseen hinnoitetuilla lisäpalveluilla, jotka on kuvattu myöhemmin tässä dokumentissa. On huomioitava, että kaikki lisäpalvelut eivät välttämättä ole saatavilla kaikkiin paketteihin. Hablando voi rakentaa Asiakkaalle myös räätälöidyn Palvelun tässä dokumentissa kuvatuista palveluelementeistä.

2. Sivustoprojekti

Kaikkiin Hablandon Kotisivut- ja Verkkokauppapaketteihin sisältyy kertaluontoinen sivustoprojekti, jossa sivusto rakennetaan asiakkaan käyttöön sisältäen kohdassa 1 kullekin palvelulle eritellyt elementit.

2.1. Palvelukuvaus, Kotisivut ja Verkkokauppa

Palvelun tuotanto aloitetaan sivustoprojektilla Asiakkaan tilauksen jälkeen. Sivustoprojektin aikana Hablando valmistaa kotisivun ulkoasun ja hakukoneystävälliset tekstit huomioiden Asiakkaan toimialan ja sen tarpeet. Sivustoprojekti päättyy, kun kotisivu tai verkkokauppa on valmiina esikatseltavaksi. Hablando toimittaa sivuston Asiakkaalle esikatseltavaksi ennen sen julkaisua. Palvelu sisältää yhden maksuttoman kommentointikierroksen ennen julkaisua. Sivuston julkaisun jälkeen Asiakas vastaa itse sivuston muutoksista, päivittämisestä, seurannasta sekä ylläpidosta ja hostingista. Halutessaan Asiakas voi tilata ylläpidon ja hostingin Hablandolta. Halutessaan Asiakas voi tilata muutoksia, päivityksiä ja seurantaa Hablandolta tuntilaskutuksena.

Mikäli Asiakas valitsee olla ottamatta käyttöön jotain Palveluun kuuluvia ominaisuuksia (esim. blogi tai yhteydenottolomake), voidaan nämä ominaisuudet toteuttaa myöhemmin erikseen sovittaessa. Tällöin Hablandolla on oikeus veloittaa asiakkaalta palveluiden aktivoinnista ja käyttöönotosta Hablandon kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukainen käyttöönottomaksu sekä mahdollinen kuukausimaksu.

Jos kotisivun tuotanto ei Asiakkaasta johtuvista syistä voi edetä tuotantopuheluun kolmen kuukauden sisällä tilausvahvistuksesta tai esikatseluun kolmen kuukauden sisällä esikatselun valmistumisesta ja Hablandon yhteydenotoista huolimatta, Hablandolla on oikeus joko a) viedä sivuston tuotanto loppuun käyttäen Hablandon käytössä olevia materiaaleja, mukaan lukien julkisesti saatavilla olevaa materiaalia tai b) irtisanoa Palvelua koskeva sopimus päättymään välittömästi. Hablandon irtisanoessa sopimuksen edellä mainitulla perusteella, Asiakkaalta veloitetaan kuitenkin kaikki alkuperäiselle sopimuskaudelle kohdistuvat maksut.

Jos kotisivu tehdään loppuun Hablandon toimesta ilman Asiakkaan myötävaikutusta, Hablando varaa oikeuden julkaista sivusto ilmoittamalla siitä Asiakkaalle sähköpostitse. Jatkuvien palveluiden laskutuksen käynnistyminen ei edellytä, että Asiakas on hyväksynyt sivuston julkaisemisen tai sen passivoimisen.

Hablando ei julkaise verkkokauppaa ilman Asiakkaan lupaa.

2.2. Palvelukuvaus, Ylläpito + Hosting (jatkuvat palvelut)

Hablandon Ylläpito + Hosting -palvelut sisältävät seuraavat jatkuvaluonteiset elementit:

Kotisivut S

  • WordPress-ylläpitojärjestelmä sivustojen sisältöjen päivittämiseen.
  • Palvelintila tiedostoille.
  • SSL-sertifikaatti, HTTPS-salaus.
  • Oma hallintasivu, josta Asiakas voi seurata Kotisivun tai Verkkokaupan liikennettä.
  • 1 webmail-sähköpostilaatikko. Tunnistautuminen sähköpostipalveluun tapahtuu selaimen kautta Asiakkaan saamilla käyttäjätunnuksilla.
  • Vuosikellon mukaiset sovellus- ja tietoturvapäivitykset WordPress/Linux.
  • Tekninen ylläpito ja hosting.
  • GDPR.
  • Suomalainen pilvipalvelin.
  • 12 kk sopimus.

Kotisivut M tai L

  • WordPress-ylläpitojärjestelmä sivustojen sisältöjen päivittämiseen.
  • Palvelintila tiedostoille.
  • SSL-sertifikaatti, HTTPS-salaus.
  • Oma hallintasivu, josta Asiakas voi seurata Kotisivun tai Verkkokaupan liikennettä.
  • 3 webmail-sähköpostilaatikkoa. Tunnistautuminen sähköpostipalveluun tapahtuu selaimen kautta Asiakkaan saamilla käyttäjätunnuksilla.
  • Vuosikellon mukaiset sovellus- ja tietoturvapäivitykset WordPress/Linux.
  • Tekninen ylläpito ja hosting.
  • GDPR.
  • Suomalainen pilvipalvelin.
  • 12 kk sopimus.

Verkkokauppa M tai L

  • WordPress- ja WooCommerce-ylläpitojärjestelmät sivustojen sisältöjen päivittämiseen.
  • Palvelintila tiedostoille.
  • SSL-sertifikaatti, TLS-salaus.
  • Oma hallintasivu, josta Asiakas voi seurata Kotisivun tai Verkkokaupan liikennettä.
  • Sähköpostien ohjaus.
  • Vuosikellon mukaiset sovellus- ja tietoturvapäivitykset WordPress/Woocommerce/Linux.
  • Tekninen ylläpito ja hosting.
  • GDPR.
  • Pilvipalvelin ensisijaisesti suomalaisessa konesalissa.
  • 12 kk sopimus.

Verkkokauppa M tai L + Kotisivut S tai M

  • WordPress- ja WooCommerce-ylläpitojärjestelmät sivustojen sisältöjen päivittämiseen.
  • Palvelintila tiedostoille.
  • SSL-sertifikaatti, TLS-salaus.
  • Oma hallintasivu, josta Asiakas voi seurata Kotisivun tai Verkkokaupan liikennettä.
  • Sähköpostien ohjaus.
  • Vuosikellon mukaiset sovellus- ja tietoturvapäivitykset: WordPress/WooCommerce/Linux.
  • Tekninen ylläpito ja hosting.
  • GDPR.
  • Pilvipalvelin ensisijaisesti suomalaisessa konesalissa.
  • 12 kk sopimus.

3. Domain

Asiakas voi käyttää Palveluun liittyen joko Hablandon tai kolmannen osapuolen kautta hankittuja domain- eli verkkotunnuksia. Jos Asiakas hankkii verkkotunnukset Hablandon kautta, Hablando varaa ja rekisteröi halutun verkkotunnuksen Asiakkaan nimiin edellyttäen, että haluttu tunnus on rekisteröitävissä. Hablando uusii verkkotunnuksen voimassaolon Asiakkaan puolesta aina 12 kuukauden jaksoissa. Asiakas vastaa Palveluun sisältyvän verkkotunnuksen ylläpitämisestä Palvelun tilauksen päätyttyä. Mikäli Asiakkaan käyttämä verkkotunnus ei ole tilattu osana Palvelua, Hablando ei vastaa verkkotunnuksen uusimisesta eikä ylläpidosta. Jos Asiakas maksaa Hablandon ylläpitämän verkkotunnuksen jonkin muun kuin Hablandon Palvelun kautta, ei Hablando ole velvollinen hyvittämään verkkotunnuksen uusimisesta aiheutuneita kuluja.

4. Maksu- ja toimituspalvelut, verkkokauppa

Asiakas voi käyttää Palveluun liittyen joko Hablandon tai kolmannen osapuolen kautta hankittuja maksunvälitys- ja toimituspalveluita. Kyseiset kolmannen osapuolen palvelut rekisteröidään aina Asiakkaan nimiin ja liitetään Asiakkaan pankkitiliin. Asiakkaalla tulee olla omat erilliset sopimukset verkkokaupan toimitus- ja maksutapapalveluntarjoajien kanssa. Hablando voi avustaa sopimusten teossa. Maksu- ja toimituspalveluiden konfigurointi sisältyy aina valittuun Palveluun. Maksuihin ja toimituksiin liittyvät vastaanottaminen, lähettäminen, reklamaatiot, palautukset sekä niihin liittyvät toimenpiteet ovat Asiakkaan vastuulla. Asiakas vastaa ulkopuolisten palveluiden ylläpitämisestä tai niiden sopimusten purkamisesta Palvelun tilauksen päätyttyä.

5. Hinnoittelu ja laskutus

Palveluiden hinnat määritellään tilausvahvistuksessa/sopimuksessa. Palvelun hinta muodostuu kertaluonteisesta sivustoprojektimaksusta ja toistuvista jatkuvien palveluiden maksuista. Sivustoprojekti laskutetaan viiden arkipäivän kuluttua tilauksesta. Jatkuvan palvelun laskutus toteutetaan kuukausittain ja se käynnistyy, kun tilaus on vahvistettu Asiakkaalle. Lisäpalvelut laskutetaan palvelusta riippuen kertaluonteisina maksuina ja/tai jatkuvina kuukausimaksuina osana tilattua pakettia tai erikseen. Sekä kertaluonteiset maksut että jatkuvat kuukausimaksut laskutetaan etukäteen. Laskutusmalli on tarkennettu tilausvahvistuksessa, tai siitä voidaan sopia erikseen kirjallisesti. Laskutus käynnistyy tilauksen tultua voimaan.

6. Palvelun voimassaolo

Palvelu on voimassa vähintään kahdentoista kuukauden määräajan, ellei tilausvahvistuksessa ole muuta määritelty. Määräajan jälkeen palvelu jatkuu automaattisesti seuraavan kahdentoista kuukauden ajan, ellei palvelua irtisanota päättymään vähintään yksi kuukausi ennen seuraavan kahdentoista kuukauden kauden alkua. Määräaika alkaa siitä hetkestä, kun palvelun laskutus käynnistetään. Mahdollisten lisäpalveluiden voimassaoloaika voi poiketa edellä todetusta voimassaoloajasta. Lisäpalveluiden poikkeavat voimassaoloajat on määritelty tilausvahvistuksessa/sopimuksessa. Mikäli tilausvahvistuksessa ei ole ilmoitettu poikkeavaa voimassaoloaikaa lisäpalvelulle, sen katsotaan olevan erottamaton osa Palveluun kuuluvaa pakettia ja se on voimassa paketin tilauksen voimassaolon ajan. Selvyyden vuoksi todetaan, ettei asiakkaalla ole oikeutta tauottaa tai muutoin keskeyttää Palvelua ja siihen liittyviä maksuvelvollisuuksia kesken sopimuksen voimassaoloajan.

Mikäli Asiakas irtisanoo Hablandon kanssa sovitun Palvelun sopimuksen ennen siihen liittyvien lisäpalveluiden määräaikojen päättymistä, Asiakkaan tulee tästä huolimatta suorittaa lisäpalveluita koskevat maksut sovitun määräajan loppuun asti, eikä Asiakas ole tällöin oikeutettu maksujen palautukseen. Asiakkaalla ei ole tilaukselle sopimuksen mukaista peruutusoikeutta, mikäli Palvelun tuotanto on jo aloitettu tai mikäli asiakkaan tilaama verkkotunnus on jo rekisteröity Asiakkaalle.

7. Asiakkaan vastuut ja velvollisuudet

Yleinen tietoturva

Asiakas vastaa itse Palvelun sisältämien viestien ja aineiston varmuuskopioinnista, sekä Sopimuksen päättyessä niiden mahdollisesta tallentamisesta ja/tai siirtämisestä.

Palveluiden kapasiteetti

Mikäli Palvelun sisältämän levytilan, viestimäärän tai dataliikenteen suuruudesta on tilauksen yhteydessä sovittu, Asiakas vastaa siitä, että Palvelun sovittuja tasoja (mm. levytila, viestimäärä, dataliikenteen suuruus) ei ylitetä. Asiakas vastaa sovittujen tasojen ylittämisestä aiheutu-neista kustannuksista. Hablando ei vastaa ylittämisestä aiheutuneista Palvelun katkoksista tai keskeytymisestä.

Kotisivuihin liittyvä sääntely ja juridinen dokumentaatio

Asiakas vastaa siitä, että sen Palvelun kautta tilaamansa kotisivut ovat sisällöltään soveltuvan lainsäädännän mukaisia ja että mahdolliset kotisivuun liittyvät sopimusehdot sekä muut lain edellyttämät ilmoitukset ja dokumentit on asianmukaisesti esitetty kotisivuilla. Hablando ei vastaa kotisivujen sisällön lainmukaisuudesta tai edellä todettujen dokumenttien ja tietojen olemassa-olosta tai oikeellisuudesta.

Sähköposti

Asiakas vastaa hallussaan olevien, sähköpostipalvelun käyttämiseen tarvittavien laitteiden, teleyhteyksien ja sähköpostipalveluun kuulumattomien ohjelmistojen hankkimisesta ja toimintakunnosta sekä niiden käyttöön liittyvistä kustannuksista. Asiakas vastaa myös siitä, että nämä laitteet ja ohjelmistot ja niiden käyttö eivät haittaa tai häiritse sähköpostipalvelun toimintaa tai televerkon liikennettä ja ovat yhteensopivia sähköpostipalvelun ja sen osana mahdollisesti toimitetun ohjelmiston kanssa. Asiakas huolehtii itse sähköpostipalvelun sisältämien viestien ja aineiston varmuuskopioinnista, sekä sopimuksen päättyessä niiden mahdollisesta tallentamisesta ja/tai siirtämisestä.

8. Tietosuoja

Asiakas toimii sivustojen sekä käsiteltävien henkilötietojen suhteen tietosuojasääntelyn mukaisena rekisterinpitäjänä ja valtuuttaa Hablandon käsittelemään alla kuvattuja Asiakkaan palveluksessa olevien henkilöiden (”Työntekijä”) sekä Asiakkaan omien asiakkaiden (”Kuluttaja”) henkilötietoja Asiakkaan lukuun Palvelun edellyttämässä laajuudessa:

Työntekijä

  • Yhteystiedot,
  • Verkkotunnistetiedot,
  • Välitystiedot,
  • Asiakasviestit,
  • Käyttäjätunnus ja salasana (Asiakkaan sivuston pääkäyttäjien osalta),
  • Henkilötunnus (jos rekisteröidyn yksiselitteinen yksilöiminen on tärkeää laissa säädetyn tehtävän suorittamiseksi, tai rekisteröidyn ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteutumiseksi),
  • Säilytysaika, sopimuksen voimassaoloaika + 12kk.

Kuluttaja

  • Yhteystiedot,
  • Verkkotunnistetiedot,
  • Välitystiedot,
  • Asiakasviestit,
  • Käyttäjätunnus ja salasana (Asiakkaan sivuston pääkäyttäjien osalta),
  • Käyttäjätunnus ja salasana (Asiakkaan Kotisivun asiakkaiden osalta),
  • Henkilötunnus (jos rekisteröidyn yksiselitteinen yksilöiminen on tärkeää laissa säädetyn tehtävän suorittamiseksi, tai rekisteröidyn ja rekisterinpitäjän oikeuksien ja velvollisuuksien toteutumiseksi),
  • Säilytysaika, sopimuksen voimassaoloaika + 12kk.

Hablando voi käsitellä lisäksi Palvelun käytöstä syntyviä anonyymeja tietoja (esim. käyttäjämäärätietoja) Palvelun tuottamiseen, kehittämiseen, tilastointiin, ongelmatilanteiden korjaamiseen ja sopimusvelvoitteidensa täyttämiseen.

Hablando voi käyttää henkilötietojen käsittelyssä seuraavia alikäsittelijöitä:

  • Google LLC
  • Hetzner Online GmbH
  • IceWarp Ltd.
  • MonsterInsights, LLC
  • Planeetta Internet Oy
  • Traficom
  • Yoast BV

9. Muuta huomioitavaa

Palvelu voi sisältää erilaisia kolmansien osapuolten tuotteita tai palveluita. Näihin sovelletaan yksinomaan niihin kulloinkin sovellettavia kolmannen osapuolen käyttöehtoja, eikä Hablando vastaa näiden kolmansien osapuolten suorituksesta. Hablandolla on oikeus käyttää Asiakkaan toiminimeä, www-sivustoa ja logoa referenssinä myynninedistämistarkoituksessa.

Nämä palveluehdot kuuluvat olennaisena osana Hablandon Yleisiin Sopimusehtoihin, joilla on tulkintajärjestyksessä etusija.

10. Loppukäyttäjän lisenssisopimus

Hablandon Kotisivut, Verkkosivut ja Ylläpito + Hosting (12kk, 24kk tai lisäominaisuudet).

Asiakas vahvistaa sitoutuvansa seuraaviin loppukäyttäjäehtoihin, kun Palvelu tuotetaan Hablandon palveluna (”Palvelu”):

  1. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, että sillä on laillinen oikeus tehdä sitova sopimus Hablandon kanssa ja että kaikki Asiakkaan Hablandolle toimittamat tiedot ovat oikeita, tarkkoja ja täydellisiä ja Asiakas sitoutuu ylläpitämään tiedot ajantasaisina koko Palvelun voimassaolon ajan.
  2. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, että Palvelun toimittaminen voidaan keskeyttää ja/tai lopettaa, jos Asiakas ei noudata näitä loppukäyttäjäehtoja ja niiden vaatimuksia.
  3. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, että Asiakkaan ja Hablando väliseen Palveluun liittyvien ratkaisujen kaikki immateriaalioikeudet, mukaan lukien patentti-, tekijänoikeus- ja tavaramerkkioikeudet ovat Hablandon ja/tai sen teknologiakumppaneiden yksinomaista omaisuutta.
  4. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu;
  • -noudattamaan kaikkia sovellettavia lakeja, sääntöjä ja määräyksiä, jotka liittyvät Palveluun ja Palvelun käytöstä johdettuihin sivustoihin, mukaan lukien muttei rajoittuen tietosuojalainsäädäntöön, yksityisyydensuojaan sekä sähköisen suoramarkkinoinnin lakeihin;
  •  
  • -siihen ettei se pura, takaisinmallinna, hajota tai muuten yritä saada lähdekoodia mistään Palvelun osasta tai poista tavaramerkkiä, palvelumerkkiä, logoa tai lisenssitietoja palvelusta;
  •  
  • -siihen ettei se kopioi, jaa, myy, jälleenmyy, vuokraa, lisensoi, alilisensoi, luovuta tai siirrä mitään osaa Palvelusta, mukaan lukien mutta ei rajoittuen kaikkiin ohjelmistoihin, informaatioteksteihin, ohjelmistojen dokumentteihin, palvelun ulkoasuun ja malleihin, joista sivustot on kehitetty käyttämällä palvelua, sisältäen kaikki valokuvat, grafiikat, äänet, videot, toiminnollisuudet, tiedostot ja dokumentit, jotka ovat peräisin palvelusta;
  •  
  • -siihen, ettei se lähetä tai anna kenenkään sivustonsa loppukäyttäjän lähettää mitään sisältöä Palvelun avulla tuotetulle sivustolleen, joka sisältää: (a) viruksia, troijalaisia, matoja (worms), aikapommeja (timebombs), peruuttamisrobotteja (cancelbot) tai muita vastaavia haitallisia tai vahingollisia ohjelmointimenetelmiä; (b) laitonta, haitallista, petollista, uhkaavaa, väärinkäyttöä, ahdistelevaa, halventavaa, sopimatonta, epäsiveellistä (mukaan lukien mutta ei rajoittuen pornografiaan), pyhäinhäväistystä, vihapuhetta, rasistista, eettisesti tai muuten sopimatonta, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen kaikkeen materiaaliin, joka tukee tai yllyttää väärinkäytökseen, tai joka olisi rikollista toimintaa; (c) roskapostia, koneellisesti tai satunnaisesti luotua ja/ tai epäeettistä tai ei-toivottua kaupallista sisältöä, joka on suunniteltu ohjaamaan liikennettä kolmansien osapuolten sivustoille tai tehostamaan hakukoneiden sijoituksia kolmannen osapuolen sivustoilla tai lisäämällä lainvastaisia toimia; ja/tai (d) aiheuttaa siviilioikeudellista vastuuta, vahinkoa Hablandolle tai sen teknologiakumppaneille tai joka muutoin rikkoo sovellettavia lakeja;
  •  
  • -siihen, että se on vastuussa kaikkien tietojen, myös henkilötietojen, keräämisestä, ylläpidosta, käsittelystä, tallentamisesta, säilyttämisestä, poistamisesta ja muokkaamisesta Asiakkaan Palveluun perustuvien sivustojen yhteydessä, mukaan lukien tappioriskeistä ja kaikkien edellä mainittuihin tietoihin sovellettavien lakien noudattamisesta. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, ettei Hablando ja sen teknologiakumppanit ole vastuussa tästä;
  •  
  • -siihen, että jos Palvelun käyttö Asiakkaan sivustoilla rasittaa tai kuormittaa Palvelua tai aiheuttaa suhteettoman suurta liikennettä, voidaan tällaiset Asiakkaan sivustot keskeyttää, muuttaa ja/tai lopettaa välittömästi;
  •  
  • -siihen, että Asiakkaan tilin tai muun Palvelun osan käyttö ja käyttöoikeus voidaan rajoittaa tai rajata tarvittaessa Hablandon ja/tai sen teknologiakumppanien määrittelyn ja harkinnan mukaan;
  •  
  • -että se ylläpitää voimassaolevia ja laillisesti sitovia palvelujen käyttöehtoja ja tietosuojaselosteita jokaisella sivustollaan, jotka perustuvat Palvelun käyttöön;
  •  
  • -että Hablandolle ja sen teknologiakumppaneille on annettava kaikki tarvittavat lisenssit ja käyttöoikeudet Asiakkaan Palvelun tuottamista varten toimittamien materiaalien käyttämiseksi Palvelun mukaisten ratkaisujen suorittamiseen;
  •  
  • -sekä ettei se lähetä massasähköposteja Palvelulla, paitsi noudattamalla sovellettavia kolmannen osapuolen palveluehtoja ja kaikkia sähköiseen suoramarkkinointiin sovellettavia lakeja ja muita sääntöjä.
  1. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu noudattamaan sovellettavia kolmannen osapuolen palveluehtoja (viittaukset sovellettaviin ehtoihin tässä dokumentissa), ennen tällaisen sovellettavan kolmannen osapuolen palvelun käyttöä sekä sellaisia päivityksiä kolmannen osapuolen palvelun ehtoihin joita Hablando ja/tai sen teknologiakumppanit, sekä kolmannen osapuolen palveluntarjoajat pitävät välttämättömänä tai asianmukaisena.
  2. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, että Palvelun ja/tai Asiakkaan sivustot eivät sisällä takuuta (warranty) sen käyttöön liittyen ja kaikki epäsuorat takuut on täysmääräisesti suljettu pois sovellettavassa laissa sallitulla tavalla.
  3. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, että se vastaa ja tulee korvaamaan Hablandolle ja sen teknologiakumppaneille Asiakkaan tai sivustonsa loppukäyttäjien näiden lisenssisopimusehtojen rikkomukset.
  4. Asiakas hyväksyy ja sitoutuu siihen, että Asiakas: (i) on yksin vastuussa siitä, että Asiakkaan sivustot joihin on käytetty Palvelua ja jotka sisältävät graafisia elementtejä kuten tekstiä, väriä, videoita ja interaktiivisia ominaisuuksia, on kaikkien ohjeiden, markkinastandardien ja kansalaisjärjestöjen ja/tai julkisten standardien mukaisia, mukaan lukien mutta ei rajoittuen Verkkosisällön Saavutettavuusohjeet (WCAG) 2.0; ja (ii) vapauttaa Hablandon teknologiakumppanit kaikista vastuista edellä mainittujen sääntöjen rikkomisesta johtuvista vaatimuksista.
  5. Hablandolla on oikeus muuttaa näitä loppukäyttäjän lisenssisopimusehtoja ilmoittamalla siitä Asiakkaalle kirjallisesti etukäteen.